Ah, kesä. Edes Reklaamiraivoaja ei ole jaksanut täysipainotteisesti keskittyä televisiomainosten katseluun saati sitten niiden vihaamiseen. Myös nettiyhteyden puutteellinen saatavuus on viime aikoina pudottanut päivitysaktiivisuuden nollaan. Mutta ei hätää, muut tahot ovat huomanneet tyhjiön siinä, missä reklaamivastaisuus yleensä pursuaa. Tämän päivän Nyt-liitteessä Perttu Häkkinen tarjoili Mitä ajattelin tänään -kolumnissaan painavaa asiaa mainosmaailman psykedeliasta ja Kuningas Alkoholin ihmeitätekevästä vaikutuksesta. Allekirjoittanut päätti välittömästi testata, lieventääkö etanolipohjaisten juomien nauttiminen mainoskatkojen aiheuttamaa weltschmerziä. Milloin sitä ei olisi valmis uhrautumaan mediatutkimuksen vuoksi vetämällä kalsarikännit TV:tä katsellessa!
perjantai 31. heinäkuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti