Nikke T eli Niko Toiskallio eli nykyinen Chyde, Suomi-hiphopin legenda, on musiikkiuransa lisäksi esiintynyt komeasti myös mainosmaailmassa. Reklaamiraivo on ennenkin esitellyt MC Nikke T:n mainoskatkotuotantoa. Meno on 2000-luvulla yhtä railakasta kuin kultaisella 90-luvulla, mutta MyCard-mainoksen vertaaminen Grandiosa-mainokseen herättää mielenkiintoisen kysymyksen: tuleeko Grandiosa-mainoksen vaatemuoti ja tyylikieli kärsimään yhtä karun naurettavaksimuuttumiskohtalon kuin MyCard-kokonaisuus ja miten pian? Katso ja pohdi:
On tämä toisaalta jo nyt aika naurettava.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Nikellä on kieltämättä snadi ristiriita mainosmiehen roolin ja Ritarikunnan tiedostavan (antimaterialistisen) räpäyttäjän roolin välillä.
VastaaPoistaMukava mies mutta Inter-fani, ehkä se selittää kaiken :)
Onhan tuo Grandiosa-mainos kaikessa teennäisyydessään niin naurettava, ettei kukaan oikeasti rap-kulttuurin sisäistänyt ihminen taatusti tuohon lättyyn tartu. Eikä meno ole Grandiosan mainoksissa parantunut hevinkään myötä. Wannabe-kansalle uponnee - ja lapsille.
VastaaPoista