Reklaamiraivo ei jaksa kesähelteillä olla niin raivoisa kuin yleensä, joten on tullut aika päästää päivänvaloon aivan uusi ja jännittävä blogipäivitysosio: Reklaamiriemu. Jos joskus tuntuukin siltä, että mainoskatkot ovat täynnä tuskallisen huonoa schaibaa, voi joskus ilokseen nähdä todellisia mainonnan helmiä. Kunnia Reklaamiriemu-osion aloittamisesta lankeaa Magnum Goldin hauskasti elokuvatrailerimaisuudella leikittelevälle mainospätkälle:
Magnum Goldin mainos on monella tasolla erittäin onnistunut. Se huijaa ensin katsojaa luulemaan, että Hollywoodin tuotantokoneisto on taas suoltanut uuden "hassunhauskat huippuvarkaat" -kesäkeekoilun, mutta mainoksen todellinen luonne paljastuu katsojan kannalta tarpeeksi pian eikä mainostettava tuote jää kikkailun varjoon. Magnumin jäätelö esitetään herkullisena ja haluttavana tuotteena ja sen hyviä ominaisuuksia tuodaan esiin tarpeellisen paljon, ei kuitenkaan ylettömästi hehkuttaen. Kaikin puolin hyvä mainos, joka jää kertakatsomalta mieleen ja oikeasti saa katsojan himoitsemaan tuotetta. Kesähelle tai ei, hyvä jäätelömainos on samanlainen nautinto silmille kuin hyvä jäätelö makunystyröille!
maanantai 12. heinäkuuta 2010
Reklaamiriemu: Magnum Gold
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti