On tietyllä tavalla hieman yllättävää, että Lidlin televisiomainokset ovat melkein poikkeuksetta hauskoja, oivaltavia ja hyvin käsikirjoitettuja. Lidliin kauppana ei useinkaan yhdistetä muita positiivisia attribuutteja kuin halpuus ja kotiinjaettavat mainosesitteet vain korostavat halpahallimaista mielikuvaa (nyt -13 %!). Lidlin TV-spotit ovat aivan toista maata:
Aika monta kertaa näin tämän mainoksen, ennen kuin opin muistamaan sen olevan Lidlin parodiapätkä. Messevä mainosparodia vetoaa Reklaamiraivoajaan ja siinä lajissa Lidlin TV-mainonta on lyömätöntä. Katsokaapa vaikka tätä automaino... eiku:
Onnistunutta ja oikeasti hauskaa yllätyksellisyyttä! On muuten harvinaisen häiritsevää kuulla pikkulapsen puhuvan moreällä äänellä, ihan by the way. Lempi-Lidl-mainokseni on kuitenkin vasta tulossa:
Voi Hans! Just drink it, because nothing is impossible!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti