lauantai 16. toukokuuta 2009

Mainoskatkojen kauhut

Huonosti dubattua saksalaismainosta katsellessa tai epäluontevaa tuote-esittelyä seuratessa moni TV:n katsoja varmasti kysyy itseltään tai vierustoveriltaan: "Miten typerinä mainostajat minua oikein pitävät? Eivätkö he tämän enempää ole valmiita panostamaan saadakseen ostovoimani käyttöönsä?" On myös mahdollista, että anonyymi televisio-ohjelmien seuraaja sanoo itselleen tai vierustoverilleen: "Paska mainos, mä käyn kusella." Ilmaisutavasta riippumatta nämä kuvitteelliset ihmiset ovat oikeassa. Mainostajat aliarvioivat meidät tarjoamalla mainoskatkojen ratoksi huonosti jäsenneltyä soopaa ja väitteitä, joita ei lapsikaan uskoisi (no, jos lelumainoksia ei oteta huomioon). Reklaamiraivo pureutuu raivoisan pikku rakin innolla huonojen mainosten maidonvalkoisiin raajoihin! Reklaamiraivo paljastaa mainonnan piiloviestit! Reklaamiraivo: Hyvä mainos, parempi mieli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti