keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Milbona - kovin tuoretta

Mainoksen kuvaus: Kaksi naista avaavat jääkaapin oven ja jääkaappi alkaa ammumaan heille. Naiset avaavat kikatellen oven uudestaan ja jääkaappi ammuu heille jälleen.

Kuten jo aiemmin totesin, jogurttimainokset ovat jatkuva itkuisan tuskan aihe. Lidlin Milbona-maitotuotteille on siunaantunut kiehtovan järjetön mainos. Ihan oikeasti, mitä ammuva jääkaappi kertoo Milbonasta? Ammuminen on varmaan tarkoitettu kuvaamaan sitä, että tuote on juuri tullut lehmästä, niin tuoretta se on. Lähinnä mieleen tulee se, että tuote on tehty lehmästä, ärsyyntyneestä ja tuskaisesta lehmästä. Tuulenpuuskan lailla iskevä ammuminen saattaa myös kuvata tehotuotannosta kärsivien eläinten tuskia. Huutaisit sinäkin, jos lastesi ravinto kiskottaisiin jalostamalla ylisuuriksi saaduista maitorauhaista pumppukoneilla ja kaiken tämän päälle vielä valmista maitotuotetta mainostettaisiin näin huonosti. Älkää siis naurako, mainoksen naiset, itkekää piinatun lehmän puolesta. Kenties teidän maitorauhasenne ovat seuraavaksi vaarassa!

2 kommenttia:

  1. Loistavaa! Ihan vedet silmissä sai nauraa tälle :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä ainakin ymmärsin, että tää on vaan kuittailua sille tyhmälle mainokselle missä ne akat avaa sen jääkaapin ja ihastelee kuinka kevyttä se jugurtti on. Pisteet Lidlille tästä mainoksesta!

    VastaaPoista