keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Reklaamiraivo: Valio



Nyt ollaan taas Reklaamiraivon synnyn alkuperäisillä lähteillä. Jogurttimainonnan karmivuus oli yksi tämän blogin perustamisen syistä, ja lähes kahden vuoden blogaamisen jälkeen on katkeraa huomata mainonnan tason olevan käytännössä katsoen muuttumaton. Voi, taasko se vatsa vaivaa, siitäkin huolimatta, että kaikki ruoansulatusjogurtit Activiasta Vitalineaan on kiltisti ahdettu jo valmiiksi kukkuroillaan pingottavaan vatsaan.

Ikuisesti toistuvat teemat turpoavasta mahasta ja jogurtin kaiken parantavasta vaikutuksesta löytyvät tästäkin mainoksesta, kuten myös nuoli. Kuinka voisikaan olla jogurttimainosta ilman nuolta? Mikä muu kuvio voisikaan tehokkaammin kuvata elimistösi läpi syöksyvän, ruoansulatusta elähdyttävän hapatetun maitotuoteen matkaa suustasi peräsuoleen? Valio OLO on siis erityisen tehokas, sillä yhden nuolen sijaan mainoksesta löytyy KOLME nuolta! Kolme! Tätä on pakko saada, varsinkin kun nuolet niin näppärästi vievät kehoni läpi vaaleanpunaisia tabletteja, joita en kylläkään muista syöneeni. Ehkä ne ovat Valion jogurtin salainen ainesosa, joka lopettaa turhan kärvistelyn. Lopullisesti.

2 kommenttia:

  1. Upeaa. Bravo. Tästä tiivistelmästä ei puutu mitään. Jo helpottaa OLO kun lukee Reklaamiraivoa! Nuoli päästäni suoraan varpaiden kautta maan kamaraan, kun ärsytys vähenee, ja TOINEN nuoli päästä suoraan ylöspäin, kun höyryt poistuu.

    VastaaPoista
  2. Hmm, Reklaamiraivolla terveyttä edistäviä vaikutuksia? Täytyy tehdä ensin hieman kliinisiä tutkimuksia ennen kuin laitan asiasta maininnan etusivulle :-D

    VastaaPoista