perjantai 26. maaliskuuta 2010

Reklaamiraivo: INOA

Ennen oli kartta, nyt on GPS.
Ennen oli vinyyli, nyt on MP3.
Ennen oli hiusväri, nyt on tulevaisuuden hiusväri.

Mikä ei kuulu joukkoon? GPS ja MP3 ovat keskimäärin moderneinta alansa teknologiaan mitä tällä hetkellä Pentti Peruskuluttajalle markkinoidaan, mutta jos Pentti haluaisi vähän keväisen vaaleita raitoja hiuksiinsa INOA-hiusvärillä joutuu hän odottamaan vielä hetken, sillä INOA on tulevaisuuden hiusväri. Se vakuuttaa tekevänsä kaiken minkä muutkin hiusvärit, mutta milloin kuluttaja pääsee lunastamaan INOAn lupaukset? Ja jos hypetyskampanja aloitetaan jo nyt, niin voiko tämä tulevaisuuden hiusväri ikinä täyttää vain parasta vaativien kuluttajien odotuksia? Mainostajien tulisi miettiä tarkkaan, milloin tämänkaltainen mainostaminen kannattaa aloittaa, sillä ostostarpeet tyydytetään jo tänään, ei tulevaisuudessa. Menkäämme siis kauppaan ostamaan GPS-laite, MP3-soitin ja hiusväriä, joka löytyy jo kaupan hyllystä. Älä odota INOAn tyhjien lupausten mahdollista täyttymistä tulevaisuudessa, osta hiusvärisi jo tänään!

1 kommentti: